Обмін та повернення

Умови обміну та повернення товару

Згідно Закону України «Про захист прав споживачів» є дві причини обміну або повернення придбаного товару.

    Придбання неякісного товару:

Згідно зі ст.8 цього Закону в разі виявлення істотних недоліків, які виникли з вини виробника протягом гарантійного терміну споживач має право на обмін товару або повернення грошових коштів.

Істотний недолік - це, згідно з п.12 ст.1 Закону України «Про захист прав споживачів», недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця), якщо після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак:

а) взагалі не може бути усунутий;

б) для усунення потрібно понад чотирнадцять календарних днів;

в) робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором.

    Придбання товару відповідної якості, але, якщо товар з якихось причин не підійшов покупцеві.

Відповідно до ст.9 Закону України «Про захист прав споживачів» споживач має право обміняти протягом 14 днів товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням, якщо товар не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або отримати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж . При поверненні грошей розрахунки із споживачем провадяться виходячи з вартості товару на момент його покупки. Гроші за повернутий товар повертаються споживачеві не пізніше, ніж протягом семи днів.

Вимоги споживача про обмін або повернення товару розглядаються тільки після отримання інформації про прізвище замовника, номера замовлення, повної комплектації товару, заводський упаковки з наявністю штрих-коду і документа про покупку.

Вам буде відмовлено в обміні або поверненні товару, якщо:

  -  у товару немає істотних недоліків, і він не має якості нового, тобто був у використанні;
  -  з моменту придбання товару пройшло більше 14 днів;
  -  при перевірці якості товару виявлені ознаки зовнішнього втручання (розкриття, спроба ремонту), порушена повна комплектація товару або інші умови гарантійного обслуговування;
  -  відсутній документ, що підтверджує факт покупки або гарантійний талон.

Звертаємо Вашу увагу, що, відповідно до п.3 ст.4 Закону України «Про захист прав споживачів» споживач зобов'язаний:

1) перед початком експлуатації товару уважно ознайомитися з правилами експлуатації, викладеними в наданій виробником (продавцем, виконавцем) документації на товар;

2) в разі необхідності роз'яснення умов та правил використання товару - до початку використання товару звернутися за роз'ясненнями до продавця (виробника, виконавця) або до іншої вказаної в експлуатаційній документації особи, що виконує їх функції;

3) користуватися товаром згідно з його цільовим призначенням та дотримуватися умов (вимог, норм, правил), встановлених виробником товару (виконавцем) в експлуатаційній документації;

4) з метою запобігання негативним для споживача наслідкам використання товару - застосовувати передбачені виробником товару засоби безпеки з дотриманням передбачених експлуатаційною документацією спеціальних правил, а в разі відсутності таких правил в документації - дотримуватися звичайних розумних заходів безпеки, встановлених для товарів такого роду.

Покупець має право оформити лист, з рекламацією, використовуючи форму зворотного зв'язку на сайті або за адресою електронної пошти вказавши причину і надавши відповідне опис і підтверджує фото. При необхідності перевірки якості товару може бути проведена експертиза сервісним відділом постачальника, посля чого споживачеві відправляється висновок про недоліки з рекомендаціями щодо рекламації.

Витрати на доставку товару при обміні або поверненні покладаються на покупця. У випадку, якщо причиною обміну або повернення став неналежна якість товару або покупцю було відправлено не той товар від інтернет-магазину, який він замовляв - оплату за повертальну пересилку бере на себе інтернет-магазин. При отриманні товару за допомогою сторонніх служб (наприклад, "Нова пошта") покупець повинен перевірити стан товару на предмет цілісності та механічних пошкоджень безпосередньо в відділенні перевізника або, при доставці кур'єром за адресою, в присутності кур'єра. У випадку виявлення будь-яких пошкоджень (товар пошкоджений, розбитий), працівник компанії-перевізника повинен скласти відповідний акт. Покупець у такому випадку відмовляється від отримання товару, не оплачує вартість доставки і сповіщає інтернет-магазин будь-яким зручним способом, зазначеним у розділі "Контакти". Якщо покупець виявить будь-які пошкодження після виходу з відділення компанії-перевізника, всі ризики покладаються на покупця. Вартість доставки і самого товару покупцю не повертається.

Ми проведемо обмін товару або повернення грошей упродовж п'яти робочих днів з дня повернення товару.

  • при сплаті готівкою отримати гроші за повернений товар Ви можете в одному з наших магазинів за адресою:

             Дніпро - пр. Гагаріна 131
             Київ - вул. Кирилівська, 34-38


  • у разі оплати банківською карткою, кошти повертаються на той самий картковий рахунок
  • у разі безготівкової оплати перерахуємо назад на рахунок, з якого здійснювався платіж
icon_viber icon_teleg icon_callback icon_email